Sabtu, 16 Januari 2010

PUISI SEPI

ANGAN 

Lewat pematang - pematang hati yang sepi 
kuyakini diri.........
Sejuta kisah lagi.
sekian cerita lagi,atau barangkali sekian misteri lagi
dan kini...
tiga belas terik mentari
telah kuhadapi


Dijantung malam...
Aku mencoba untuk menembangkan dua syair lagu
tentang Cinta dan kehidupan.
yang begitu indah dan menyakitkan.


AKU

Aku yang Brdiri dibawah silang -silang kebosanan
Kemukan...
Kejenuhan
Kebencian dan keputusasan dalam kehidupan

KASIH ITU SABAR DAN MURAH HATI


Pada titik kelam ini
Disudut kekosongan ini
Dulu Bapak dan Ibuku berkata
Nak.......
Cinta dan kasih itu suci
Kasih itu panjang sabar dan murah hati
nak , jangan terlalu ber harap dan menanti
sebab Yang Robby telah menulis dengan pasti 

BERDIRI DIANTARA DUA
 
Kehidupan telah membawaku pergi
Jauh...jauh sekali
Larut dalam permainan abadi 
Sang Waktu dan Napsu 
Hidupku melayang bagai kapas yang terhempas
diantara debu-debu
Kini aku berdiri diantara dua keraguan
Kini aku berdiri diantara silang-silang kemuakan
Kini aku berdiri diantara   deru-deru.
kemunafikan,kemuakan dan ketakadilan 
 Karena sang waktu dan napsu


(Gerentes hate) 

 JUNGJUNAN      


Napanon ieu aya anjeun
Nahate ieu aya anjeun
leungun anjeun,jiga nungagupayan
Ngajajak ngaca dina enteung anu renggat
Ngajak nyarita dina simpena hate
Geulis....
   Hampura......
Lain tega ngan teuwasa .
 Teusangka ka asih urang teh bet kapegat
ku sulaya..

SAENGGEUS KATUMBIRI LEUNGIT

Geulis.........
Saenggeus Katumbiri leungit diri teh kakara ngarti
Rasa kasih,kadeudeuh jeung ktesna ieu teh teu lestari
Geulis.....
Sok sanajan dipindingan oge
tetep rasa katresnamah nembongan
Masih natrat ngagurat ngeusian hate
Masih jelas dina ieu kongkolak panon
basa urang keur ngumbar carita cinta jeung cita-cita
dina lembar kaheman ,dina lembar kadeudeuh jeung ka asih.

 




Tidak ada komentar: